Pedagogika / Artykuły

mycall

Czwartek, 21 Lipiec 2011 16:38

„Psychologia marketingu” z prof. Cialdinim

Redaktor:  admin
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

Jak wykorzystać techniki perswazji i wpływu społecznego podczas konstruowania strategii marketingowej? Na to pytanie odpowie prof. Robert Cialdini. Wykład światowej sławy psychologa społecznego będzie głównym punktem programu seminarium, organizowanego na jesieni we Wrocławiu przez Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej.

Wydarzenie odbędzie się w dniach 10 i 11 października we Wrocławiu. Gościem specjalnym dwudniowego spotkania będzie prof. Robert Cialdini  z Arizona State University – światowej sławy autorytet w dziedzinie psychologii społecznej, który poprowadzi kilkugodzinny wykład na temat wykorzystania technik wpływu społecznego w marketingu.

W seminarium obok prof. Roberta Cialdiniego wezmą udział uznani naukowcy zajmujący się językiem perswazji, neuromarketingiem, psychologią inwestowania, marketingiem politycznym, zachowaniami ekonomicznymi, znakiem towarowym i kształtowaniem rzeczywistości gospodarczej, w tym prof. Jerzy Bralczyk, prof. Dariusz Doliński, prof. Rafał Ohme, prof. Andrzej Falkowski, dr hab. Wojciech Cwalina, dr hab. Tomasz Zaleśkiewicz.

Na seminarium obowiązują zapisy. Liczba miejsc ograniczona.
Więcej informacji


Ostatnia aktualizacja: Czwartek, 21 Lipiec 2011 16:56


Uwaga! .

Uzywamy plikow cookies, by ulatwic korzystanie z naszego serwisu. Jesli nie chcesz, by pliki cookies byly zapisywane na Twoim dysku, zmien ustawienia swojej przegladarki internetowej.

EU Cookie Directive Module Information